Op 22-jarige leeftijd heeft Nicky Roodnat al 3,5 jaar ondernemerschap achter de rug als oprichter van Roodnat Telemarketing. Het bedrijf specialiseert zich in het ondersteunen van andere ondernemingen op het gebied van sales en service. Onlangs nam Nicky deel aan een traject gericht op social media en content creatie, wat voor haar als ondernemer een nieuwe en boeiende ervaring was. In dit korte artikel delen we haar ervaringen en de waardevolle inzichten die ze heeft opgedaan.
Hoewel Nicky geen moeite heeft met het schrijven van teksten, besloot ze deel te nemen aan het traject om een dieper inzicht te verwerven in de wereld van social media en content creatie. Haar uitdaging lag vooral in het vinden van aansluiting en het creëren van boeiende content voor haar doelgroep. Gelukkig bood het traject de perfecte ondersteuning voor deze specifieke uitdagingen.
Aan het einde van het traject ontving Nicky een uitgebreid adviesrapport, doordrenkt met waardevolle tips. De bijgevoegde concurrentieanalyse bracht aan het licht dat veel concurrenten actief waren met reels, een ontdekking die voor Nicky zowel verrassend als van toevoegde waarde is. Het jonge talent achter het traject voerde diepgaand doelgroeponderzoek uit en adviseerde Nicky over een platform dat ze nog niet inzette, wat opnieuw haar verwachtingen overtrof.
De samenwerking met jonge mensen brengt voor Nicky niet alleen plezier, maar ze gelooft ook sterk dat het sparren met ondernemers tijdens dergelijke trajecten studenten sterker maakt voor de toekomst. Ze ziet het als een bijdrage aan hun studententijd en levert graag een kleine bijdrage aan hun ontwikkeling!
Nicky moedigt collega-ondernemers enthousiast aan om deel te nemen aan vergelijkbare trajecten, waarbij ze wijst op de frisse blik van studenten, het waardevolle gratis advies en de solide theoretische onderbouwing. Ze benadrukt dat de investering in tijd ruimschoots wordt beloond:
"Het is voor de tijd die je erin steekt en wat je krijgt winstgevend."
Lees hier alle inspirerende succesverhalen