Mini-Hackathon

Tijdens de Mini-Hackathon staat jouw bedrijf centraal! Ons jonge creatieve talent geeft je praktische tips & trics.

Een online scan van jouw bedrijf. Gratis.

Altijd al willen weten hoe jij online overkomt bij je doelgroep? Wil jij weten hoe jij je ‘online presence’ kunt versterken en beter gebruik kunt maken van de mogelijkheden? Digiwerkplaats Rijnmond bied jou een gratis website of social media scan met praktische tips voor jouw bedrijf! Meld je snel aan, want er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Zo doe je mee!
Meld je vóór 1 maart via het formulier hieronder gratis aan. Kies hoe laat je ons jonge talent op 14 maart (digitaal) wilt ontvangen voor de resultaten van jouw scan. Dit gesprek duurt maximaal 30 minuten.

Dit gaan wij doen
Op 10 maart gaat ICT en marketing communicatie talent in kleine groepjes voor jouw bedrijf aan de slag. Jouw website of sociale identiteit wordt onder de loep genomen. Jij ontvangt hiervan een gratis resultatenrapport en voor ons talent is het samenwerken in diverse groepen en contact met jou als ondernemer een goed leerproces. Win-win dus! Tijdens de Mini-Hackathon worden het resultaten-rapport aan jou overhandigd op de door jou gekozen tijd. Zo weten we zeker dat jij goed bent geïnformeerd over de resultaten.

Kies jouw online scan

Speciaal voor de  Mini-Hackathon hebben we twee Digital Insights ontworpen. Eén om je website onder de loep te nemen, en een om jouw sociale media kanalen te optimaliseren. Lees hieronder meer!

Mini-Hackathon: Website scan

Wij bekijken jouw website door de ogen van jouw bezoekers.
Er wordt onder andere gekeken naar de navigatiestructuur, het gebruik van tekst en beeld, de snelheid en veiligheid van jouw website.

Details
Start:
1o maart 2022
Looptijd:
3 dagen
Contactmomenten:
1
In samenwerking met:

Albeda, Zadkine, Techniek College Rotterdam, Hogeschool Rotterdam, Hogeschool Inholland.

Aanmelden

Mini-Hackthon: Social media scan

Wij kijken hoe jij jouw sociale media inzet en waar je nog kan optimaliseren. Er wordt onder andere gekeken naar frequentie, interactie, netwerk, tekst en beeld, merkidentiteit en gebruik van hashtags.

Details
Start:
10 maart 2022
Looptijd:
3 dagen
Contactmomenten:
1
In samenwerking met:

Albeda, Zadkine, Techniek College Rotterdam, Hogeschool Rotterdam, Hogeschool Inholland.

Aanmelden