Succesverhalen

Jong talent levert meerwaarde voor marketingcampagnes Company Vitality

praktijkverhaal
Bedrijven

Eigenaar Sil de Jonge van Company Vitality zet zich sinds 2020 in voor een gezondere werkomgeving. Na een enerverende start vindt hij het tijd om met een andere visie naar de marketing van zijn onderneming te kijken. Via zijn netwerk kwam hij in contact met Digiwerkplaats Rijnmond.

Jong talent levert meerwaarde voor marketingcampagnes Company Vitality

De ondernemer werd al snel gekoppeld aan jong talent van Inholland. Nadat de connectie was gemaakt tussen de ondernemer en marketingcommunicatie studenten, was het tijd om aan de slag te gaan. Na de kennismaking was de opdracht helder: de marketingactiviteiten van Company Vitality scannen en een verbeteradvies geven.  

De studenten deden uitgebreid onderzoek naar de vraag van Company Vitality. Na een grondige analyse, leverde het talententeam een goed verzorgd adviesrapport op maat waarin werd beschreven welke doelgroep Sil het best kan aanspreken. Ook kreeg hij een goed overzicht van zijn concurrentie.  

Young professionals

Volgens de ondernemer is Digiwerkplaats Rijnmond echt van meerwaarde geweest, zo vertelt hij: “Het is fijn dat dit jonge talent met een andere blik naar mijn marketing kan kijken. Daarnaast is het een keurig en overzichtelijk opgesteld rapport geworden waar ik mee aan de slag kan. Wanneer ik met een marketingbureau ga zitten om verder met mijn marketing aan de slag te gaan, kan ik hier altijd op terug vallen!”

Aanrader voor startende

De eigenaar van Company Vitality is erg tevreden dat hij de stap heeft gezet om met de studenten aan de slag te gaan.

Het is fijn voor starter zoals ik, om te kijken wat er beter kan. Ze nemen werk uit handen en dat is prettig!”  

Bekijk dit ook

Lees hier alle inspirerende succesverhalen