Wil jij ook zicht hebben op hoe je online vragen van klanten effectief en netjes kunt beantwoorden? Dan is de Webcare scan iets voor jou!
Als ondernemer sta je continue in contact met met klanten, leveranciers en medewerkers via e-mail, WhatsApp, website of sociale media. Het is daarom belangrijk om inzicht te verkrijgen in de effectiviteit van deze communicatie, en wij staan klaar om je daarbij te ondersteunen!
Jonge talenten van Digiwerkplaats Rijnmond gaan voor jou aan de slag om inzicht te krijgen in jouw online webcare. Ze gaan na hoeveel vragen en eventuele klachten er online binnen komen, of deze ook tijdig worden beantwoord, wat de responsetijd is en de impact van de berichten. Ze maken voor jou een scan op maat met praktische tips en aanbevelingen. Met ons talent maak je hiermee een volgende stap in de digitale positie van jouw bedrijf. Het is volledig kosteloos!
‘Webcare scan’ wordt mogelijk gemaakt door Albeda.
Heb je vragen? Neem dan contact op met Diana de Winter of Stefan Klink via contact@digiwerkplaatsrijnmond.nl