MKB Digicafé

MKB Digicafé : CRM, heb jij nog tijd voor je klant?

Als je de klantreis van jouw cliënt in kaart brengt, weet je nog beter wanneer deze geïnteresseerd is in welke dienst van jouw bedrijf. Als je de klantreis van jouw cliënt in kaart brengt, weet je nog beter wanneer deze geïnteresseerd is in welke dienst van jou bedrijf. Susan Visser van Zeker Susan brengt focus aan in jouw dagelijkse werkzaamheden en geeft inzicht in handige tools.

Aanmelden

Gastspreker

Susan Visser

Mijn roots liggen in de financiële dienstverlening, maar inmiddels werk ik al 13 jaar als CRM dienstverlener. Vanuit mijn persoonlijke drive vind ik het ontzettend zonde dat ondernemers zoveel tijd kwijt zijn met taken en zaken die niet bijdragen aan datgene waar zij goed in zijn en blij van worden. Het is dan ook mijn droom dat jij als ondernemer vooral bezig bent met het optimaal bedienen en ondersteunen van jouw klanten. Een doel waar je in mijn ogen niet alleen vol voor mag gaan, maar tegelijkertijd alle aandacht voor nodig hebt. In mijn dienstverlening ligt de focus op het waarom van jouw aanpak, zodat de bij jou passende slimme tool ook daadwerkelijk bijdraagt aan jouw dagelijkse werkzaamheden, doelen en voldoende werkplezier.

Agenda

Hier presenteren we de komende MKB Digicafés die we speciaal voor mkb ondernemers in de regio's Rijnmond en Haaglanden organiseren. Met nuttige praktische tips om direct zelf mee te starten, én een actieve link naar de digitale werkplaats in jouw regio.

Initiatiefnemers

Ook aansluiten?

Het MKB Digicafé wordt ook mede mogelijk gemaakt door: Gemeenten Den Haag, Delft, Zoetermeer en Schiedam, Rabobank, MKB Nederland regio Rotterdam-Rijnmond, MKB Delft, VNO NCW, Netwerk Zoetermeer en Retail Innovatie & Experience Campus.